Omdöme: G-

Jag har ingen vidare tur med tanterna från föräldrautbildningen och bvc. Tror ni att deras besök flöt på lätt och smärtfritt? Nej nej nej. Henry som alltid är hur snäll som helst ville helt plötsligt inte vara ifrån mig alls. Han ville inte äta. Han ville inte sova. Han ville inte ligga i vagnen.
Tanterna var rädda för katter. Katterna ser man vanligtvis knappt under dagen men nu skulle dom minsann vara på och jättenära HELA TIDEN. Dom hoppade upp i deras famnar och började slåss bakom ena tantens rygg. C som har varit med på alla besök under hela graviditeten var ju på jobbet, jag tyckte inte han behövde åka hem för det här. Men oj då, tyckte tanterna. Det var ju konstigt att han inte var hemma ungefär. Enda gången han inte varit med.
Ingenting gick som planerat.
När tanterna skulle åka kom dom inte iväg med bilen, den ena fick knuffa på.

Vi har nog tur om dom inte kommer och tar Henry ifrån oss snart! :D

Kommentarer :

#1: Johanna

hahaha. men shit! hahaha.

skriven
#2: cissi

Nå, gumman...Typiskt.;)men jag är säker på att dom vart med om värre.Hoppas ni har det gott och passa på o bara njut o mys nu.Tiden går så himla fort,det säger bara pang så är din lilla också tonåring!!Kramkram

skriven
#3: Ulrika

Inte då - det låter som ett minnesvärt besök för dom. Ni är de mest perkfekta föräldrar jag kan tänka mig. kram U

Ps. lever fortfarande på stunden när Henry låg i min famn igår.ds.

skriven

Kommentera inlägget här :