Nybliven mamma

Det känns underbart. Visst är jag lite trött av att ge mat några gånger varje natt och att det ibland tar flera timmar att lyckas ta sig till toaletten och borsta tänderna. Men varje gång jag tittar på honom så är alla problem som borta. Att en sån liten krabat kan vara så underbar. Det är verkligen det mest fantastiska jag har varit med om.
Fortfarande håller vi på att öva upp vår vardag tillsammans. Vi blir bättre och bättre på att hinna med mer än bara varandra. Snart hör vi av oss.

Än en gång, tack för alla kommentarer!! Det är så roligt att läsa.

Kommentarer :

#1: camilla

Men han är ju bara så söt!!! Blir ju nästan sugen på en till. =)

Så kul att följa er via bloggen.

Många kramar från mig

skriven
#2: Anonym

Hej kusin! Grattis till skapandet av ett litet, underbart gulligt människoliv! =)

Jag är så glad för eran skull och hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi häruppe får träffa er och lillpojken=)

All lycka och många kramar till er<3

/Lillkusinen Emma

skriven

Kommentera inlägget här :