Ordination: VILA

Jag har fått ordnination att vila idag. Inte bara idag utan överhuvudtaget. Fast det ger mig mer besvär än lugn om jag ska vara ärlig. Till att börja med; Det är ju så himla tråkigt! Sedan har jag en till fundering. För mig betyder vila att jag inte får vara på jobbet - alltså inlåst hemma istället. Men där kommer problematiken in, hur exakt menar dom att jag ska vila. Är vila vila liggandes på soffan? Eller får man greja hemma ändå? Får man städa? Kan man ta en fika med en kompis? Vila är ett aningen luddigt begrepp. Jag är inte helt säker på att jag exakt vad det är men jag vet i alla fall att jag inte är bra på det. Jag har i alla fall börjat att öva idag och varje dag lär man sig något nytt.
 <------ Se, jag ligger!

Kommentarer :

#1: Mamma

Jag har full förståelse för dig. För mig är VILA ett klädmärke, dom har faktiskt bra kvalite på kläderna ;)

skriven
#2: Sara

hahaha du har rätt!

skriven
#3: Hanna

Halllååj! Hoppas vi kan ses nästa vecka då. Hoppas det är att vila att ses ;)

skriven
#4: Cissi

Hej igen!

Skulle bara säga att du är såå fin på bilderna.=)

Ha det!

skriven
#5: Sara

Tack! Fint att höra, för nu börjar det kännas ganska tungt. :)

skriven

Kommentera inlägget här :