Det där dåliga samvetet.

Det har börjat försvinna mer och mer. Tån har blivit bättre så det senaste veckorna har energin att träna kommit tillbaka. Före jul beställde jag ett gympaprogram som jag och mamma håller på att lära oss för att vi sen ska eventuellt kunna hålla i en grupp i bygdegården. Det är så himla kul. Vi klarar oss nu till punkt 9 av 19. Flera låtar flyter på. 
Så idag när C kom hem så hade han världens present åt mig. Helt oväntat på en tisdag. Ett aktivitetsarmband!! Så himla glad jag blev. Älskade C!
Nu är det ännu roligare att träna. 
Bestämde även förra veckan att jag tänker sikta på vårruset igen. 


Nu ska jag sova och den mäter även min sömn. 

Kommentarer :

#1: Johanna G

funkade det bra på sömnen? sov du gott? :D

Svar: Ja helt ok. 82% bra. 5h bra och 1 h dåligt.
Sarko

skriven

Kommentera inlägget här :