Kväll i Stocksbo

Henry sover. C ligger också och sover och är jättesjuk. Själv har jag vänt upp och ner på hela vardagsrummet. Det var så skönt att ha inspiration och lust att greja hemma igen, och skönt att få göra det själv. Det har varit en sån bra dag idag så jag känner mig så glad. Massor av oro har släppt efter besöket hos barnmorskan. Det är skönt att veta att det inte beror på semlor som kläderna krymt kring magen. (By the way åt jag en idag.) Nu återstår några sköna dagar hemma i lugn o ro innan vi åker upp till norr. åh, vad det ska bli roligt. Längtar mycket efter att träffa alla och träffa alla i jokkmokk. Det var så längesen!
Nu ska jag njuta av mitt omgjorda vardagsrum ett tag.

Kommentarer :

#1: Hanna

Fick du in tv-bänken, eller hur blev det? :)

skriven
#2: sarko

japp, det blev superbra! tusen tack!

skriven

Kommentera inlägget här :